@BandarIT (کلیک کنید)

برای ثبت نام سامانه پیامک به اینجا مراجعه نمایید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

  بعد از ثبت نام و ورود به پنل کارهای زیر را انجام دهید:

ورود به سامانه

1- پرداخت هزینه ، به سه روش امکان پذیر است ( سعی کنید روش پرداخت آنلاین که سریعترین روش هست را انتخاب کنید، دو روش دیگر نیاز به تماس تلفنی و تایید پرداختی شما دارد )

  • پرداخت آنلاین (درصورتی که موفق به پرداخت آنلاین نشدید روش های زیر را امتحان کنید، در صورت پرداخت آنلاین بصورت آنی پنل شما فعال خواهد شد)
  • پرداخت موبایلی(USSD) با زدن کد 
  • واریز به حساب یا کارت به کارت (لطفا بعد از پرداخت با موبایل یا واریز به حساب یک پیامک به شماره 09173316978 ارسال نمایید.)
حساب ملت به نام مهدی نیک نژاد
شماره حساب: 4396090403
شماره کارت: 9570-3966-3375-6104
  • در صورت واریز با کد موبایلی یا واریز به حساب با پشتیبانی تماس بگیرید تا واریزی شما تایید و فعال شود.


2- ارسال مدارک از بخش پشتیبانی / ارسال مدارک ( اسکن کارت ملی + شماره کارت بانکی به نام صاحب پنل)

 

3- دریافت خط اختصاصی رایگان : جهت سفارش خط هدیه از پنجره ای که برای اولین بار در پنل شما باز میشود اقدام به سفارش خط نمایید. (خط شما حداکثر ظرف 48 ساعت از سمت مخابرات فعال میشود و بوسیله پیامک به شما اطلاع رسانی میگردد.)

 

 

کاربرانی که از نرم افزارهای بایوتک استفاده مینمایند لطفا مراحل زیر را نیز انجام دهید:

 

4- در نرم افزار بایوتک ، منوی شروع / اطلاعات پایه و تنظیمات سیستم / تنظیم پنل پیامک (sms) / انتخاب گزینه بندر اس ام اس / وارد کردن اطلاعات کاربری (نام کاربری ، رمز ورود و شماره اختصاصی که در بند 3 دریافت نمودید)

5- دکمه تست اتصال را بزنید ، پیامکی با متن  "اتصال سیستم پیامک با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد.

نکته: در صورتی که پیامک به شما نرسید ، در سایت بندر اس ام اس ، در منوی گزارشات / پیام های تکی ، وضعیت پیامک ارسال را ببییند ، اگر وضعیت را برگشتی زده بود یعنی اینکه  پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اید. برای رهایی از این مشکل میتوانید از خط خدماتی عمومی استفاده نمایید. (کلیک نمایید)

 

دوستان عزیز هرگونه سوال و مشکلی را درسامانه پیامک از بخش پشتیبانی / پشتیبانی ارسال پشتیبانی درج نمایید و منتظر جواب باشید.( نیاز به تماس تلفنی نیست )