از آنجا که اکثر مخاطبین شما دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ( در بلک لیست مخابرات قرار دارند)، بندر اس ام اس این مشکل را نیز برای شما حل کرده است 

خط خدماتی عمومی خطی است که پیامک شما را تحت هر شرایطی به مخاطب میرساند، مانند پیامک هایی که از سمت بانک ها برای شما ارسال میشود.

نکات خیلی مهم برای استفاده از این خط:

  • پیامک هایی که با این خط ارسال میکنید ، توسط اپراتور بررسی میشود ، در صورتی که تبلیغاتی نباشید تایید شده و به مخابرات ارسال میگردد ، از این رو ارسال با تاخیری اندک روبرو خواهد بود.
  • ارسال هر گونه پیام تبلیغاتی از خطوط خدماتی غیر مجاز بوده و تمامی خسارت ها بر عهده کاربر ارسال کننده پیام می باشد. و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی پنل مسدود خواهد شد و هزینه ای عودت داده نمیشود.
  • ساعات ارسال از طریق پنل فقط از ساعات ۸ صبح الی ۲۱ انجام میشود.
  • روی وبسرویس ارسال تکی از نظر زمانی محدودیت ندارد.
  • ارسال از خط خدماتی از بانک هدفمند کاملا ممنوع می باشد
  • ارسال پیامک حاوی تبلیغ یا اطلاع رسانی سایت یا کانال های تلگرام اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر ممنوع می باشد مگر در شرایط خاص که باید سایت حتما نماد اعتماد داشته باشد.
  • ارسال پیام های که منوط به ثبت مشتریان جدید باشد ممنوع می باشد.
  • در صورت تخلف در مرحله اول خط خدماتی حذف میگردد و با ارائه تعهد مجدد خط فعال میگردد و در صورت تکرار پنل مسدود می گردد.

برای دریافت خط خدماتی عمومی :

متن زیر را تایپ کرده و امضا و اثر انگشت صاحب پنل را زیر آن ثبت نمایید و از منوی تنظیمات / تعهد خدماتی ارسال نمایید. منتظر باشید تا تایید شود ، بعد از تایید شماره خطی به خطوط شما اضافه میشود که قرمز رنگ است ، این خط خدماتی است ، میتوانید آن را در تنظیمات نرم بعنوان خط اختصاصی ثبت نمایید تا پیامک های شما به همه مخاطبان برسد. 

نکته: متن زیر را تایپ و پرینت کرده و یا بصورت دست نویس بصورت کاملا خوانا تکمیل نمایید و اثر انگشت بزنید و با دوربین گوشی عکس گرفته و در پنل خود بارگذاری نمایید.

متن تعهد نامه:

اینجانب ............................ فرزند ...................... به کدملی .............................. تعهد می نمایم که از خط خدماتی سامانه با نام کاربری ...................... تنها برای ارسال پیام های اطلاع رسانی استفاده نمایم. در صورت ارسال پیام غیر مجاز از خطوط مذکور یا خسارت های ناشی از ارسال پیامک اینجانب عواقب و خسارات آن متوجه اینجانب بوده و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات قضایی و حقوقی آن نخواهد داشت.

امضا و اثر انگشت