ابتدا در کانال واتس آپ بندر آی تی عضو شوید (کلیک کنید)  تا از اطلاعیه ها ، تخفیفات و راهنمایی ها مطلع شوید. (کلیه اطلاع رسانی ها از این طریق اعلام میگردد).   (کلیک کنید)

برای ثبت نام سامانه پیامک به اینجا مراجعه نمایید

  • مشخصات خود را بصورت کامل و دقیق وارد نمایید
  • نام کاربری: از حروف انگلیسی و اعداد تشکلی میشود و دیگر قابل تغییر نیست.
  • رمز عبور: یک رمز دلخواه برای اینکه بعدا به سایت وارد شوید .
  • و در قست بسته کاربری ، نرم افزار بایوتک را انتخاب نمایید. (مخصوص کاربران بایوتک)
  • بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده روی ثبت نام کلیک کنید . 

 بعد از ثبت نام به پنل وارد شوید و پنل خود را با پیامکی که برای شما ارسال میشود فعال کنید و سپس کارهای زیر را انجام دهید:

 

1- پرداخت هزینه ( بالای سایت) ، به دو روش امکان پذیر است ( سعی کنید روش پرداخت آنلاین که سریعترین روش هست را انتخاب کنید، دو روش دیگر نیاز به تماس تلفنی و تایید پرداختی شما دارد )

  • پرداخت آنلاین (درصورتی که موفق به پرداخت آنلاین نشدید روش های زیر را امتحان کنید، در صورت پرداخت آنلاین بصورت آنی پنل شما فعال خواهد شد)
  • واریز به حساب یا کارت به کارت  (لطفا بعد از پرداخت با موبایل یا واریز به حساب یک پیامک به شماره 09173316978 ارسال نمایید.)
حساب ملت به نام مهدی نیک نژاد
شماره حساب: 4396090403
شماره کارت: 9570 3966 3375 6104
  • شما باید ابتدا با  زدن خرید پنل ، هزینه فعالسازی را بپردازید و سپس با زدن شارژ پنل ، به میزان دلخواه پنل خود را شارژ نمایید.


2- ارسال مدارک (نشانگر موس را روی اسم خود در گوشه بالایی سمت راست سایت نگه دارید و از منوی باز شده ، ارسال مدارک را انتخاب کنید. مدارک مورد نیاز اسکن کارت ملی + شماره کارت بانکی میباشد.)

نکته1: میتوانید با موبایل خود عکس باکیفیت بگیرید و در سایت بارگذاری نمایید.

نکته2: مدارک شما توسط اپراتور مخابرات بررسی شده و معمولا در کمتر از 30 دقیقه تایید خواهد شد. برای مشاهده وضعیت تایید ، روی ارسال مدارک کلیک کنید.

 

3- دریافت خط اختصاصی  : برای خرید خط اختصاصی می توانید از منوی تنظیمات / سفارش خط / خرید شماره جدید اقدام نمایید ( در همین قسمت میتوانید تعرفه خطوط را نیز مشاهده نمایید ) . خط جدید حداکثر بعد از 48 ساعت فعال شده و توسط پیامک به شما اطلاع رسانی میشود. (خرید خط اختصاصی الزامی نیست ، میتوانید از خطوط عمومی که فقط برای ارسال است و در پنل شما فعال می باشد استفاده نمایید، دقت نمایید که خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند)

4- شارژ حساب(بالای صفحه): شما به میزان دلخواه سامانه را شارژ میکنید و هر صفحه پیامکی که ارسال شود از این شارژ کسر خواهد شد. میزان شارژ تاریخ انقضا ندارد.

 

 

 

کاربرانی که از نرم افزارهای بایوتک استفاده مینمایند لطفا مراحل زیر را نیز انجام دهید:

 

5- در نرم افزار بایوتک ، اطلاعات پایه  / تنظیم پنل پیامک (sms) / انتخاب گزینه بندر اس ام اس / وارد کردن اطلاعات کاربری (نام کاربری ، رمز ورود و شماره اختصاصی که در بند 3 دریافت نمودید)

نکته: در صورت عدم تمایل به تهیه خط خدماتی اختصاصی میتوانید از خطوط عمومی سامانه که فقط قابلیت ارسال دارند ، استفاده نمایید.

خطوط عمومی سامانه را میتوانید در منوی ارسال / ارسال سریع / شماره فرستنده مشاهده فرمایید.

نکته مهم اکثر مخاطبین پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. برای راهایی از این مشکل میتوانید از خط خدماتی عمومی استفاده نمایید. (خط خدماتی عمومی چیست؟ کلیک نمایید)

6- دکمه تست اتصال را بزنید ، پیامکی با متن  "اتصال سیستم پیامک با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد.(البته ممکن است تاخیری در حد کمتر از 10 دقیقه داشته باشید)

 نکته 1: بعد از زدن دکمه تست اتصال باید میزان شارژ سامانه شما در این پنجره نمایش داده شود.

 نکته 2: در صورتی که پیامک به دست شما نرسید ، وارد سامانه (سایت) پیامک شوید در منوی گزارشات / پیام های تکی ، ببینید پیامکی ارسال شده است یا خیر. در صورتی که ارسال نشده بود یکبار تنظیمات پنل پیامک نرم افزار بایوتک را چک کنید و اگر باز هم نشد در قست پشتیبانی سایت ، مشکل خود را گزارش کنید.

دوستان عزیز هرگونه سوال و مشکلی را درسامانه پیامک از بخش پشتیبانی پیگیری کرده و منتظر جواب باشید.( نیاز به تماس تلفنی نیست )

برای ثبت مشکلات ، نشانگر موس را روی اسم خود در قسمت بالایی و سمت راست سایت نگه دارید و روی درخواست پشتیبانی کلیک کنید.

واحد پشتیبانی به سوال شما پاسخ خواهد داد (از طریق پیامک به اطلاع شما میرسد) برای مشاهده پاسخ از منوی پشتیبانی اقدام فرمایید.